måndag 23 januari 2012

Humor! (känsliga läsare varnas!)

Lite humor bjuder jag på såhär en trött måndagskväll. Detta receptet är underbart! Var ett tag sedan jag läste det nu, men även om jag älskar att baka så går det ju ibland lite snett :-) Känsliga och humorlösa människor kan sluta läsa nu :-) 

Denna finns lite överallt på nätet, just denna är hämtad härifrån.

 

En helt vanlig jävla kaka

Ingredienser:
Ett ägghelvete
1 dl sur kakao
Så lite smör som möjligt
Socker
Ingen jävla mandel i alla fall
2 dl bakpulver
1 pkt fula russin
1,5 dl allerginötter
Fyllning:
1 dl tradigt vanillinsocker
1 melon eller nåt
Sprit
Gör så här:
Häll nästan allt i en bunkjävel och kör med elvispen i en kvart. Grädda direkt i skålen. Skit i att smöra och bröa. Kakhelvetet fastnar ändå. Dunka ut skiten på matbordet om du kan. Garnera med krossad melon och sprit. Det spelar ingen roll. Skit i det då. Dra åt helvete!!!

3 kommentarer:

  1. Hahahaha :) Denna är grym oxå http://whipnbake.blogspot.com/2010/12/helgbaket.html

    SvaraRadera
  2. Tack för ett helt underbart recept. Sitter nu och torkar tårarna fortfarande skrattande.
    Carina (kusin t. M)

    SvaraRadera
  3. jag älskar männikor med humor! Och nu har du fått en till som kommer att följa din blogg. Hoppas det är ok att jag sätter upp din adress på min bakblogg så du kan få nya läsare.

    SvaraRadera