onsdag 14 december 2011

Julklappstips!

Hur går det med juklappsbestyren? Jag har visionen varje år att bli färdig med julklappsköpen i god tid så man inte behöver jaga runt i sista minuten, men kan erkänna att det har hänt mer än en gång att man tagit ledigt den 23:e december för att handla det sista. För att inte tala om hur svårt det ibland är att komma på saker att önska sig själv! Har ni samma problem, eller ska handla till någon som gillar smarta köksprylar kan jag tipsa om detta digitala köksmåttet
som jag hittad på sidan julklappstips
Ett mått med en inbyggd digital våg, som man kan nollställa efter varje sak man har hällt i. Väldigt smart tycker jag :-)
Utöver detta fanns det massa andra roliga prylar.
Vissa totalt onödiga men väldigt roliga! Kan rekommendera ett besök där om ni vill hitta en rolig julklapp som ingen annan har tänkt på :-)

4 kommentarer:

  1. En sådan här julklapp hade jag inte tackat nej till! Smidigt och användbart!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig manick! Vore roligt att få en sådan men skulle aldrig köpa den för egna pengar.

    SvaraRadera
  3. Tycker den verkar så smart, har sett den någon annanstans också. ElGiganten hade något liknande fast som en skål, och den var vi lite sugna på.

    SvaraRadera
  4. man hade nästan kunnat tro att du och http://cupcakesfluffan.blogspot.com/ är samma person eftersom ni har liknande bloggar med nästan identiska recept???

    SvaraRadera