måndag 28 mars 2011

Billigt strössel och annat till baket!

Jag har turen att bo bara några minuters bilfärd från Borgeby Kryddgård  som säljer massor med kryddor, men också mycket strössel, livsmedelsaromer, godis och hushållsfärger till riktigt låga priser! Till exempel strösslet som jag köpt i färgerna gult, blått och rött, kostade 10,- per påse. Och då innehåller de 1/3 mer strössel än burkarna man köper i affären... Som dessutom kostar mer... 
Har ni inte redan hittat till deras webbshop kan jag varmt rekommendera ett besök!

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset! För då har jag ju också tur, borde inte ha mer än 4 mil dit. En trevlig utflykt om inte annat :)

    SvaraRadera
  2. jag bor jääättelångt ifrån, men webshopen var ju alldeles fantastisk så det är inte helt omöjligt att jag lägger en order. tack för tipset!

    SvaraRadera