onsdag 18 januari 2012

Tårtsabotage


Är ni som mig, Cake Bossfrälsta, så har ni säkert sett detta avsnitten redan. Detta är ett klipp från avsnittet, ca 2 minuter långt. Jag vet inte hur jag hade reagerat om jag varit tårtmakaren här, men en sak är garanterat och det är att det inte hade varit så här lugnt! För er som inte är inom tårtvärlden så mycket så kan jag uppskatta att en bröllopstårta som denna hade nog tagit mig ca 30-40 timmar att göra....
Så har du två minuter över, tryck på play, titta och bli förbannad!

5 kommentarer:

  1. Tror det är fejk jag men jag hade inte gjort tårta till henne om hon är på riktigt.

    SvaraRadera
  2. Har sett de avsnittet. har ju dvderna med de 3 första säsongerna. Och hade de varit min kund hade jag nog blivit fly förbannad! Om hon nu inte gilla tårtan så hade han ju kanske kunnat sålt den till någon annan och gjort en ny till henne men när hon förstört den så gick de ju verkligen till spillo..

    SvaraRadera
  3. Nä usch, hur kan man ens med???

    SvaraRadera
  4. Helt fejk. Har en kompis som jobbar där och hon säger att det mesta av programmet är enligt manus.

    SvaraRadera
  5. Där ser man, vilken tur egentligen! Då hoppas jag det bara var en dummy de förstörde! Vad spännande med en kompis som jobbar där :-)

    SvaraRadera