måndag 14 januari 2013

Galleri evighet




Jag fick en förfrågan om att skriva några rader om sidan gallerievighet.se 

Galleri evighet beskriver sig själva som en sida om inredning. De kommer att tipsa om stort och smått inom inredning, både om var man kan köpa små gulliga dukar att lägga på sitt soffbord, och var man kan få tag på en kunnig hantverkare om man vill byta ut sitt kök. 

Först funderade jag ett tag om det var tillräckligt relaterad till min blogg, men kom sedan fram till att det tycker jag nog. (Sen är det ju också min blogg så jag bestämmer ju själv vad som ska publiceras ;-))
Många som bakar mycket, dekorerar bakverk och skapar i sockermassa tycker om att tillbringa tid i köket. Att få en massa pengar över så man kan få skapa ett kök precis som man själv vill är nog en del av mångas drömmar. I alla fall är det så i vårt hus! 
På galleri evighet tipsar man bland annat om hur man med enkla medel kan piffa upp sitt kök.  Så behöver det inte bli så dyrt, i väntat på att den där lottovinsten ska dyka upp! 

Jag tycker själv också att det är roligt med inredning, och håller just nu på för fullt med att klura ut hur jag kan fixa till min sons rum på bästa sätt. Mer om detta kan ni läsa här på min privata blogg 
 
Jag önskar galleri evighet lycka till med sin sida. Kommer de igång ordentlig tror jag det blir en bra sida man kan hitta mycket inspiration ifrån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar