söndag 4 mars 2012

Hello Kittytårta


Denna omåttligt populära lilla katt! Och ändå är det faktiskt min allra första Hello Kittytårta! 
Jag har gjort enbart Hello Kittydekorationer, men när det kommer till tårta så har jag aldrig kunnat eller haft tid, förrän nu!
Jag funderade ett tag på en 3D eller 2D kitty, men har fortfarande inte kommit överens med mig själv vilket jag tycker är finast. Men det blev en 2D i alla fall :-) 
Egentligen var det två stycken tårtor, men dom är identiska, därför visar jag bara den ena :-) 

Tårtorna innehåller
spacklade med smörkräm
Täckt med dekorfondant.
Dekorationer i marsipan och dekorfondant.


4 kommentarer:

  1. TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR TÅRTORNA! Thea blev jätte glad och alla tyckte de var jätte goda! Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Toppenfin! Hon är sötast i 2D tycker jag!

    SvaraRadera