måndag 17 oktober 2011

Vinnarna av tastycards

Nu har Ingrid på tastycards läst igenom motiveringarna och utsett tre vinnare i tävlingen.
Jag säger stort grattis till följande tre med dessa motiveringar:


Sofie D sa...
Hej! Jag har gillat på Facebook, min favorit är "Carrot cake with lemon glaze", Eftersom jag länge funderat på att baka denna goda kaka men aldrig riktigt tagit mig tiden, med ett receptkort hart jag inga ursäkter längre :)
1 oktober 2011 11:29


Carina sa...
Hej!
Jag har gillat på facebook. Min favorit är "Cardamom Buns". Det finns inget godare än nybakta bullar och doften av dem är oslagbar. Den parfymen skulle jag inte tacka nej till :) Bästa ge bort presenten tycker jag är en påse hembakta bullar!
2 oktober 2011 16:19


Therese sa...
Min favorit (som tog ca 2 h att välja) är "Brie Toast and salad with raspberry vinaigrette". En gammal goding som moderniserats med hallonvinegretten. Och bilden är to die for. Att något så enkelt kan se så lyxigt ut.
2 oktober 2011 20:03


Det ni ska göra nu är att maila era postadresser till ingrid@munchmedia.se så kommer era kort på posten!
 
Grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar