onsdag 31 oktober 2012

Halloween! Och lite fler cupcakes :-)

 I dag är det Halloween!
Här hemma firas det väl inte något nämnvärt. Det blir nog lite bakning idag, och vi har även laddat godisskålen för eventuella besökare. Annars får väl jag "offra" mig och tömma den ;-)
Dessa cupcakesen gjorde jag också i helgen, tillsammans med de i inlägget nedan. Dessa gjordes  i normalstora muffinsformar, och dekorerades med strössel jag fick av mamma. *Tack!*
Det syns lite dåligt på bilden, men är vita och svarta dödskallar, vita benknotor och svarta spindlar.
Innehållet är samma som föregående, dvs. Vaniljmuffins och vit chokladfrosting.
Ha en mysig Halloween!

3 kommentarer:

  1. Ja jätte härlig färg! kram sandra

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående, jättefin färg på frostingen!

    Jag har nyligen startat ett forum för oss som älskar att baka. Gå gärna in där och ställ frågor, svara på frågor och gör reklam för din blogg!

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera